Retningslinjer for refusjon og retur
BY LARSEN DESIGN
Oversikt
Vår refusjons- og returpolicy varer i 1 dager. Hvis det har gått 1 dager siden kjøpet ditt, kan vi IKKE tilby deg full refusjon eller bytte da vi allerede har brukt en del timer og kanskje kjøpt programer.
For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen, ikke aktuelt i vår bedrift ennå siden vi ikke selger varer.
Vi har bare tjenester og domener som selges, vi garanterer en trygg handel med våre domener som vi har for salg.
Ytterligere ikke-returbare varer/tjenester
- Gave kort
- Nedlastbare programvareprodukter
- Nettsider og domener og oppdateringspakker eller abonnement.
For å fullføre returen trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis.
Det er visse situasjoner der bare delvis refusjon gis:
- Vi har ingen refusjon, siden vi selger tjenester og ikke produkter, men om du ombestemmer deg innen 1 dag så kan delvis refusjon gis
Refusjoner
Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å varsle deg om at vi har mottatt den returnerte varen/tjenesten Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen.
Hvis du blir godkjent, vil tilbakebetalingen din bli behandlet, og en kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen et visst antall dager.
Forsinket eller manglende refusjon
Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din på nytt.
Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen er offisielt publisert.
Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres.
Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen ennå, kan du kontakte oss på {email address}.
Salgsvarer
Kun varer med ordinær pris kan refunderes. Salgsvarer/nettsider kan ikke refunderes.
Utvekslinger
Vi erstatter ikke nettsider hvis de er defekte eller skadet.
Gaver
Hvis varen ble merket som en gave da den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt for verdien av returen. Når den returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg. IKKE AKTUELT FOR VÅR BEDRIFT
Hvis varen ikke ble merket som en gave da den ble kjøpt, eller gavegiveren fikk bestillingen sendt til seg selv for å gi deg senere, vil vi sende en refusjon til gavegiveren, og de vil finne ut om returen din. IKKE AKTUELT FOR VÅR BEDRIFT
Frakt og retur
For å returnere produktet, bør du sende produktet til: {fysisk adresse}.
Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.
Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før bytteproduktet ditt når deg, variere.
Hvis du returnerer dyrere varer, kan du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta din returnerte vare.
Trenger hjelp?
Kontakt oss på support@bylarsen.no for spørsmål knyttet til refusjon og retur, men jeg håper alle forstår ikke lett å rettere nettsider og tjenester jeg har jobbet med.
Oppdag mer fra By Larsen Design
Abonner for å få de siste innleggene sendt til din e-post.